Συχνές ερωτήσεις – είμαι ιδιοκτήτης φαρμακείου

Πόσο κοστίζει η χρήση της υπηρεσίας Medifind;

Η υπηρεσία παρέχεται δωρεάν μέχρι και τις 30/9/2017 για τους φαρμακοποιούς που θέλουν να την χρησιμοποιήσουν. Μπορείς να κάνεις εγγραφή άμεσα και να λάβεις ερωτήματα από χρήστες που αναζητούν φαρμακεία.

Πώς γίνεται η εγγραφή;

Για να μπορείς να είσαι on-line με την εφαρμογή θα πρέπει την πρώτη φορά που θα χρησιμοποιήσεις την υπηρεσία να επιλέξεις «Εγγραφή» και να συμπληρώσεις τα απαραίτητα στοιχεία. Στη συνέχεια θα λάβεις ένα email με έναν σύνδεσμο για την ενεργοποίηση στο e-mail που θα δηλώσεις (εάν δεν βλέπεις το μήνυμα ενεργοποίησης της εγγραφής στα «Εισερχόμενα», αναζήτησέ το στην «Ανεπιθύμητη Αλληλογραφία» [spam]).

Πώς μπορώ να δέχομαι ερωτήματα από πελάτες από οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας;

Αρκεί να μπεις στις ρυθμίσεις του προφίλ σου και να δηλώσεις ότι μπορείς να στέλνεις προϊόντα εκτός από φάρμακα με courier, πατώντας το αντίστοιχο κουμπί και μετά Αποθήκευση. Έτσι επιτρέπεις στο σύστημα να σου εμφανίζει ερωτήματα πελατών από όλη τη χώρα.

Αποστολή με courier

Αν ένας πελάτης δεν βρίσκεται στην περιοχή μου, πώς στέλνω τα προϊόντα που θα αγοράσει;

Το Medifind δεν εμπλέκεται στη συναλλαγή μεταξύ του φαρμακείου και του πελάτη. Αν έχεις δηλώσει ότι μπορείς να αποστέλλεις παραγγελίες με courier, τότε επιλέγεις εσύ τον τρόπο αποστολής και ενημερώνεις τον πελάτη όταν εκείνος επικοινωνήσει.

Πώς καταλαβαίνω ότι έχω ένα νέο ερώτημα;

Για να λαμβάνεις άμεσα ειδοποίηση για κάθε νέο ερώτημα, θα πρέπει να έχεις συνεδεθεί με την υπηρεσία (να έχεις κάνει login)  μέσω του site. Ενημερώνεσαι για κάθε νέο ερώτημα με ειδοποιήσεις μέσα στην εφαρμογή και με ένα ηχητικό σήμα (μπιπ).

Παράλληλα, για κάθε νέο ερώτημα λαμβάνεις και ενημερωτικό email στη διεύθυνση που έχεις δηλώσει κατά την εγγραφή σου στην υπηρεσία.

Πώς απαντώ σε ένα ερώτημα για να δηλώσω ότι το προϊόν είναι διαθέσιμο στο φαρμακείο μου;

Αν έχεις διαθέσιμο το προϊόν που αναζητά ο πελάτης σε ένα «Ανοιχτό ερώτημα», τότε κάνεις κλικ επάνω στο ερώτημα. Συμπληρώνεις (αν χρειάζεται) επιπλέον πληροφορίες, και πατάς στο κουμπί «Αποστολή απάντησης».

Πόσο χρόνο έχω στη διάθεσή μου για να απαντήσω στο ερώτημα ενός πελάτη;

Ένα ερώτημα παραμένει διαθέσιμο για να απαντήσεις μέχρι να δηλώσει ο πελάτης ότι εξυπηρετήθηκε, ή το πολύ για 48 ώρες.

Πώς μπορώ να ενημερώσω τον πελάτη για τυχόν διαθεσιμότητα άλλου (γενόσημου) φαρμάκου ή να δώσω άλλη διευκρίνιση για το προϊόν που αναζητά;

Πριν πατήσεις «Αποστολή απάντησης» για το συγκεκριμένο ερώτημα, μπορείς να γράψεις οποιοδήποτε σχόλιο στο πεδίο «Παρατηρήσεις και σχόλια προς τον πελάτη».

Πώς επικοινωνεί ο πελάτης μαζί μου;

Όταν αποστέλλεις μια απάντηση, στον πελάτη εμφανίζονται τα στοιχεία του φαρμακείου σου και το τηλέφωνο σου. Αν επιθυμεί να αγοράσει το προϊόν που ψάχνει από το φαρμακείο σου, τότε θα επικοινωνήσει τηλεφωνικά μαζί σου.